Tuesday 27 December 2011

nasib...

Tadi aku pergi library cari bahan untuk PITA..Tapi dapat sikit jer bahan nyer..dah laa sakit perut...hmmmm
Pukul 12 lebih  aku balik, tapi tak balik terus pergi kat O Flat nak duplicate kunci tapi amoi kat kedai tu cakap "pukul 2 baru boleh buat"...adoilaa!!!...aku malas nak tunggu  jadi aku terus balik..Tapi tekak ni dahaga la pulak aku singgah kat kedai yang jual air banyak-banyak tu. aku rasa macam nak muinum air kelapa (air nyor) aku cakap kat makcik tu "nak air kelapa tapi kurang ais ek". makcik tu kurang dengar ke atau buat-buat tak dengar aku pun tak tahu di letak ais banyak.hmmm..aku malas nak tegur lagi jadi aku amik jer air tu and terus bayar.

Dah siap bayar air aku tertengok goreng pisang yang baru jer masak (nampak sedap wooo), jadi aku pun beli singgit jer..huhuhu... sambil makan goreng pisang and minum air kelapa bas kolej 14/15 datang (cepat pulak bas ni datang selalunya asyik lambat jer)... Aku terus menuju ke bas siap sedut air sampai separuh jer pakcik bawak bas tu tak bagi  bawak naik jadi terpaksa laa aku membuang air aku tu...tapi tak pe dah nak abis dah pun.huhuhuhu.. aku  naik jer bas tak ramai pun makhluk TUHAN dalam tu (biasalah minggun ni kan minggu studyweek jadi semua orang balik kampung laa.

 Bas pun geraklah sampai jer kat Pusat Koko (kokurikulum) itu bas tu berhenti pakcik dreba bas tu turun and dia masuk ke dalam Pusat Koko tu.. Punyalah lama dia kat dalam tu  aku pun tak tau dia buat apa kat dalam tu...Tapi tak kisah laa tu bukan masalah aku pun...huhuhu.. Lepas tu pakcik tu pun keluar dan bergerak balik ke kolej laa...

Sekian...




*** cerita yang tak menarik**** :-p

No comments:

Post a Comment