Wednesday 19 September 2012

saje2 bak bercerita....

Assalamualaikum WBT...
Hai..lama dah tak update my blog nie..dah dekat 1 thn dah tak update my blog nie rase nyer...hehehe...biar laa 1 thn ke 2 thn ke janji dapat update...huhuhu...dah nak abis tahun yer kita nie tak apa laa..hari berganti hari bulan berganti bulan tahun berganti tahun umur pom semakin meningkat...hehehe..tahun depan umur aku dah 2??...hehehe...malu laa nak bagitahu..huhuhutetapi bagi sesiapa yang kenal aku dia orang tahu la umur aku berapa..hehehe..bulan Oktober nie aku akan konvo pada 13 Okt 2012..tak sabar rasa nyer nak pakai jubah..bersama2 dengan kawan2 aku n yang paling penting my big family ada bersama..aku kerah semua adik beradik aku untuk pergi ke konvokesyen aku nanti...hehehe...jahat kan aku paksa semua adik beradik aku pergi konvo aku...hehehehmujur laa dio orang nak pergi..terasa happy skit bila adik beradik aku nak pergi..yea laa hari bersejarah aku kan 2..hu4tahun depan aku akan dapat orang baru dalam family aku..tak sabar rasa nyer nak terima orang baru dalam family aku..cukup setakat nie laa dulu cerita aku nie..dah lenguh tangan aku dok menaip nie..ok chow!!!!..***jumpa di lain episod pulak yer...=)

No comments:

Post a Comment